مادیران شریک برتر تجاری تی سی ال

جوایز بهترین عملکرد فروش و اجرایی تی سی ال در دستان مادیران

سمینار سالیانه TCL MEA launch 2023 با هدف رونمایی از محصول جدید و تقدیر از نمایندگان برتر TCL با حضور نمایندگان خاورمیانه و آفریقا در شهر دوبی برگزار شد. در این مراسم که با حضور بیل جیانگ مدیر کل TCL، خانم سانی یانگ ، مدیر کل TCL MEA  و محمد میناج الدین ، مدیر ارشد بازاریابی TCL MEA  و نمایندگان خاورمیانه و آفریقا برگزار شد، گروه مادیران موفق به اخذ جوایز بهترین عملکرد فروش و عملکرد اجرایی شد.

در ابتدای مراسم دستاوردهای شرکت برای نمایندگان حاضر در سمینار معرفی شد، مهمترین دستاوردها و افتخارات شرکت تی سی ال، عنوان دومین تولید کننده و فروشنده برتر تلویزیون در جهان است که باعث شده متخصصان این حوزه حساب ویژه ای را برای این بخش به شرکت اختصاص بدهند. دیگر دستاورد TCL تولید کننده اول گوگل تی وی در جهان و همچنین پیشتاز بودن در ساخت مینی ال ای دی 98 اینچ در جهان است که تحسین متخصصان را به همراه داشته است.

همچنین TCL  همکاری خود را با باشگاه فوتبال آرسنال به عنوان شریک رسمی الکترونیک مصرفی منطقه ای این باشگاه اعلام کرد و به همین دلیل این رویداد با حضور ویژه افسانه آرسنال ، رابرت پیرس همراه بود. علاوه برتیم آرسنال، همکاری با برخی از تیم های برتر فوتبال جهان از جمله تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا  تعدادی از مشارکت های شرکت در زمینه اسپانسرینگ است.

در ادامه این مراسم آخرین تولید محصولات TCL ، تلویزیون‌های Mini LED و QLED سری 2023 C  با کیفیت تصویر خیره کننده و طیف مهیجی از لوازم خانگی و تهویه مطبوع برای امکان زندگی سالم‌تر و راحت‌تر مصرف کنندگان، معرفی شدند.

شرکت TCL  مجموعه‌ای از محصولات لوازم خانگی جدید خود را با هدف شیوه زندگی سالم  برای مصرف کنندگان راه اندازی کرده است و در این راستا به روزرسانی های مربوط به تهویه مطبوع را با سریال  Cool Cool  ابتکاری خود و با طراحی جدید براق ، مینیمالیستی و آسان برای تمیز کردن به اشتراک گذاشت. این برند همچنین آخرین مدل یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی خود را به مصرف کنندگان خود معرفی کرد.

لازم به ذکر است در سمینار سالیانه TCL MEA launch 2023 علی کرمی، مدیرعامل گروه صنعتی مادیران، امیرحسین مرتضاییان مدیر صنایع الکترونیک و محمود قهاری مدیر لوازم خانگی به عنوان نماینگان هلدینگ مادیران حضور داشتند.


دیدگاه کاربران

captchatoken

نظرات

  1. مهرداد ربعلیزاده 9 months پیش
    00

    با سلام من tcl43 اینچ خریداری کردم از خرید تا نصب و مصرف خیلی راضی هستم